Views

no name entry !

Aiyarkkk....
kram,kram,kram kaki aku....
sehari suntuk berhempas pulas untuk menjayakan majlis 'Terima menantu' di rumah ibu sedara kat Bandar Baharu,Perak. Daripada penyambut tetamu, beri cenderahati, terima duit,angkat talam & cuci pingan.Uish,ni kalau buat menantu nih,memang bertuahla mak mentua aku,hehehe....Cepat-cepat tumpang single lagi nih...hakhakhak..

Selamat Penggantin Baru buat dua mempelai...
pengantin lelaki tuh mycousin...so penggantin perempuan mycousin yang baru,...yeahhhh
Tahniah abg syahir & kak syuhadah...

Jom layan gambar sekitar majlis berlangsung....
BTW takbanyak pun yang sempat snap..sibuk buat kerja...

 Sesi melayan peminat setia...hehehee
actualy nih my dad n my mom lah,tengah tulis wish album untuk penggantin

 larh,mana 1 penggantin tah...terconfuse di situ...
sweetkan, hope aku pun macam nih jugak smpai tua
always sweet couple~

 go...go..go.. abah !

 wow...cam artis la my bro..ni yang masuk on-air tuh kan..
hakhakhakkkkk.....

 with mymom....

adik dan abang,takboleh blah..
dua-dua nih adik lelaki aku... 

 mysister...selalu main tarik-tarik rambut dengan dia..tuh cara kitaorang bergurau
*sweet an...

 dan lagi...

 snap gambar dengan artis wooo....

 bertuah adik aku nih....

 sekali lagi,aku di perkotak katik kan....huahuahua...

 acara cabutan bertuah untuk our family :)

 majlis sedang berlangsung....

antara yang bertuah :)

yang paling penting,aku memang bertuah !!
maaf gambar perlu disensord kan, sebab tidak sesuai untuk tontonan umum
heheheh...

oke..i want take a shower now !!
tatatititutu~


★Thankiss sebab bace★

0 budak busyuk:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...