Views

Selesai Menelaah

Yes!! Done ! 
For this night,rasanya dah cukup kowt ilmu di dada.Sakit pinggang den,dari tadi dok menelaah cara nak edit blog,HAHAHA, bersungguh-sungguh macam nak ambil exam esok ,TAPI kalau betul-betul exam memang tak tidur lah aku ni.Huaaaaa...Okayh,Fokus semula pada topik utama dan berhenti mengarut ! Di sini, Pepatah ada mengatakan 'Sikit-sikit,lama-lama jadi bukit' Haaa memang kenalah dengan aku.hehehe,walaupun tak banyak yang aku edit,sekurang-kurangnya adelah jugak.Saya kan budak baru belajar :) lambat sikit la nak kayuh..Hehee
Apa pun sykur sangat dan alhamdulilah, aku tersangatlah berterima kasih pada owner blog nie... Banyak tutorial yang aku pelajari KAT SINI.. Tutorial yang mudah difahami :)
okayh! mata dah bagi signal,otak memberi isyarat untuk tidur,bantal dan tilam tersenyum manja di situ...
Yuhuuuuuu....I'm Coming......


★Thankiss sebab bace★

0 budak busyuk:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...