Views

Saya dan blogger card

Waaaa,
terpaksa meraba-raba di dalam kegelapan dengan tegarnya aku menekan-nekan setiap button komputer.Yaa taksangka aku sangat tegar mengUPDATE ENTRY dalam gelap gulita seperti ini.Bukan sebab kitaorang berhutang dengan TNB,ini disebabkan rumah ini,diserang hendap oleh kekatu sejenis binatang yang keluar selepas hujan . Oleh itu,dengan penuh bergayanya kami melancarkan perang dengan sanak-saudaranya dengan menutup semua suis lampu untuk beberapa seketika..Nahh hamikk kau !
entry pada kali nie,just nak beritahu...
aku menang
wahh,first time dapat sangat teruja...hakhakk tQ pada Fiqah

cantikkkk sangat...yang penting aku sangggattt suka....



★Thankiss sebab bace★

2 budak busyuk:

pet said...

comelnya blogger card :)

fiqah hamed said...

wah..terharu..siap buat entry..hee~ sama-sama.. >< gembira tengok kalau kamu pun suka dengan blogger card tuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...