Views

Ole-ole From JaaKechik

ASSALAMMUALAIKUM

Dah lama,tak huppdate.. maka menjadi haapakkk...happrakk.. Opss jaga-jaga ada yang memerhati..Hahaha..Siapa?? anda lah. Ok. Stop. Taklawak.

Weiiii, mai lekaih..nak habaq kat hampa ni...Cek dapat nie..

*
*
*
*
*

 From jaakechik .
Tq darling... terharu sangat uolss,ekceli abgposmen dah hantar isnin(26/02/13),Btw aku yang belum sempat nak storymory.. Sibuk bak ibu beranak 10.. T_T. Maafkanlah beliau. Taksangka dapat ole-ole from jaakechick, disebabkan faktor Pengomen Setia Jaakechik. Ternyata jaa sangat pandai menghargai pengunjung di blognya. Aku pun suka benar bertengek ke blog Jaa. Suka baca entry-entry yang disajikannya. Mungkin sifat jaa yang taksombong dan mesra, membuatkan aku begitu selesa mengular ke blog beliau.Ececeh..
Kalau korang perasan,bunga matahari yang comel tu.aku dah lekat dekat petisejuk.heheh.2tahun kebelangkangan ni,aku suka benar mengumpul pelekat petisejuk,seperti yang anda lihat di atas.Baru berjinak-jinak dengan hobi baru. Tq jaa,sudi menambahkan lagi koleksi Petisejuk ibu ku.Heheh
Comel kan? Kita zoomer dekat ni. Khas untuk anda ingin memerhati.kikikiki..
Hadiah yang lagi 1, aku nak tarok kerongsang yang comel-comel kepunyaan aku,Senang dibawa ketika merantau di rantau abang, Ok.takda kena mengena dengan rantau abang dan merantau..

Sekian.
Jom Serbu ke Blog Jaakechik


★Thankiss sebab bace★

7 budak busyuk:

jaakechik said...

wahh siap bodek lagi yer...nak apa lagi tu? kekekeke.... btw, pembetulan tau, bukan jaakechik tau, bukan 'jaakechick'.... hihihi..

lovehunter said...

acecece..syok le dpt adiah..eyra rodzy orgyer mmg peramah..

Cik Eyra said...

@jaakechik
ALAMAK.hihi,sory..ok dh tukar...

Cik Eyra said...

@lovehunter
syokla,,,law boley nk adiah dr lovehunter pulak..

Sally Yatiey said...

wahhhh.. Tahniah dapat hadiah ^_^ hehe

michelle De hunny said...

yeayy dapat hadiah.
comel ^^
tahniah =)

baby comel said...

Wahh tahniah. Cumil cumil je tengok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...