Views

MR J

ASSALAMMUALAIKUM

Okayh,seperti biasa bila dah lama jari-jemari nih tak menari-nari atas papan kekunci nih,tersangatlah kekok,ayat tunggang terbalik dah semestinya,blurr nak tulis apa !! hahaha,so harap dimaafkan yee,hmm rasanyakan.......



Xperia J inilah yang membuatkan,aku lama tak ON Laptop,maka dengan itu xda laa Blog..Bukanlah nak salahkan Mr J, tapi disebab adanya Xperia J ni, aku prefer ON FB,INSTAGRAM melalui enset ja beb, tambah lagi sekarang tengah taksub dengan Wechat,Kako,Line & bla..blaa..blaa kennn..Blog je aku jarang buka dekat J, tak puas lah nak tengok..Mabe kena beli tab pulak??sesiapa nak tolong belikan,ohh sangat dialu-alukan..hahahah..


Opkos lah aku punya J colour pink, jambu gituuu...sweet kan..First time tgk Mr J,terus jatuh cinta, tidur tak lena,mandi tak basah,makan alhamdulilah kenyang ek,kalau makan tak kenyang tu,tak baca bismilah lah tu...aku jatuh cinta sebab bodynya, tengoklah tu,mengoda ken...body belakang yang lentik seperti Rozita..opss..J mempunyai 4 variasi warna pilihan iaitu hitam,putih,gold, dan pink..Tetapi keluaran Sony ni,susah sikit nak cari cover yang chomel-chomel, kalau nak dibandingkan dengan keluaran Samsung, giler sakit hati tengok cover chomel-chomel dieorang.Arghhh tetiba stress.. So korang,ada tak suggestion dekat mana nak cari cover untuk Xperia J yang best-best? Kalau ada, sila beritahu yee.Memang tengah cari nih..Thanks~~~~~~~~~~



★Thankiss sebab bace★

0 budak busyuk:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...