Views

MYBFF wedding 23Jun2012

Okayh,msa untuk update blog..wink3*
bertambah best lg,mengarang sambil makan dadih..eh jap minum dadih,eh makan..jap jap jap...mna 1 nih makan dadih or minum dadih?HAHA whatever lah...
kelmarin aku pergi ke majlis perkhawinan BFF aku,taksangka hang kawen dulukkan,ingat lagi masa sekolah,masing-masing tolak bila diusik sapa kawn dulu "hang la kawen dulu,aku lambat g" pastu 'ehh,xdaklaa,ang la kawen dulu' ...TAPI tengok la sape kawen dulu.Ternyata kan?hehe


Time ontheway ke Majlis beliau..See, i told u...Penang dilanda jerebu yg teruk.Nih masa kat atas Jambatan Pulau Pinang. Memandangkan aku dr Penang area tanah besar ,Kena lalu jambatan untuk menyeberang ke sana.Nak naik feri pon boleh,tp lambatlah. Lagipun,dah bosan naik feri.Dulu time sekolah,2minggu sekali mesti naik feri,sebab nak balik rumah.Sekolah asrama la katakan.

*Sedikit selingan,Inilah sekolah ku rumah ku 

Ce tgk bahagian atas tuh.Ade tak Cik Eyra? Ape? xdak? memang la xdak,sbb memang xdak kt situ pon..kan dah cakap aku lalu Jambatan.hukhuk..Sila jangan lempang saya...

Dari tadi membebel,baru sekarang nak tunjuk gambar pengantin...Ini lah dia MyBff... Saidatul akma & pasangannya Ridzuan. Seyes muka dieorang berdua seiras,org-org tua kta,kalau muka seiras serasi.Amin~Time aku sampai nih,memang dh lewat sangat sangat sangat.Sorii yee sayang terpaksa tunggu,rasa bersalah sangat,sebab pengantin terpaksa tunggu dah la dia ada photoshoot kt luar,aku lak pegi buat onar.huhu sumpah taksengaja !Kebetulan hari tuh,aku ada kenduri rumah toksedara.Dahla tuh,sesat pulak..adeh sangat mengaibkan orang penang sesat di penang,Melilau carik jalan.Apa lagi mengelabah la,tengok jam dah lewat.Call member aku Nurul,dia pon pening pass dekat pengantin perempuan,pengantin perempuan pass dekat pengantin lelaki...Aduhhh main pass2 tepon pulak.Lastly,alhamdulilah.sampai jugak....yeahhh...
Haa,inilah Nurul,also MYBFF...Lama gilew takjumpa,lepas SPM langsung takjumpa.Just takjumpa je,tapi kiteorang tak lostcontant,xda alasan untuk itu,sekarangkan zaman canggih..bukan zaman purbala kala...
Sampai-sampai jee,aku terus heret Nurul naik atas pelamin untuk bergambar.Sungguh takmalu...just nak ambil berkat okayh.

Segak-segak kawan aku nih.Okayh untuk pengetahun,kiri & kanan nih,masih lagi solo okayh..hakhak...Aku dah copp nak jadik pengapit nurul time dia kawen nanti,dan jugak mengugut beliau 'ang nak ak jadik pengapit ang ka atau jadik pengapit ank ang,bek ang pilih mna 1' hahah....sungguh kejam dunia ini.

 Lastly,ucapan kepada Puan Saidatul Akma & En.Ridzuan..Selamat Penggantin Baru,Semoga berbahgia hingga keakhir hayat dan semoga kamo berdua diberkati.Amin~
*Ucapan khas untuk en.suami.Sila jaga kawan saya baek2 naaa...

hehehe...Okbai~~~~

Nurul jom onetojuss, sape lak pasni..aku ke ang ^^



★Thankiss sebab bace★

6 budak busyuk:

SI GEMOK DEBAB said...

aku bg chance ang dulu la :)

SI GEMOK DEBAB said...

weyh..aku dah comment. awat x kuaq pon ni?? musykil aih

Cik Eyra said...

@SI GEMOK DEBAB
tuh dh kuar...aku private,dpt primision dr aku.bwu dia nmpk sygg..hee

Cik Eyra said...

@SI GEMOK DEBAB
eleh...tgk2 ang dulu,bkn leh caya nih

pet said...

haha.. conratz kt bff.. y owner blog bila lgi? hehe

Cik Eyra said...

hahah,doa2kan laa yee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...