Views

Today is tuesday

Dapat mesej dari budakcomot..katanya nak jumpa..wow agak teruja di situ...tapi muka yg gelap & berbiji-biji nih macam mana?tak malu ke??ehh.kenapa nak malu? lantaklah, aku tahu & yakin dialah antara makhluk yg sentiasa menerima aku seadanya tau ! hitam ke,kurus ke,gemuk ke kuat merajuk ke kuat makan ke kuat pot pet pot pet ke dia sentiasa tegar di sisi aku :)
okayh set,after ofishour decide nak jumpa,bukan senang kiteorang nak jumpa after ofishour,tempat kerja lain-lain,kebetulan budakcomot ada kursus dekat-dekat sini,boleh laa plan nak jumpakan
Memandangkan,masa takpanjang.masa yg ada kena guna sebaiknya dengan aktiviti Makan-makan sampai buncit..waahahaha
 Tomyam campur
 Telur dadar
 Kailan ikan masin
 of course nasi puteh *wajib
 jus longan.kepunyaan budakcomot
 carrot susu..aku punya!
 sup mushroomm

 sotong masak tepung
kentang goreng,ni,aku pun boleh gorengkan,tapi budakcomot tu ngada-ngada nak jugak aishh...
oleh sebab, masing-masing masih kenyang lagi, dapat oder yg nie jelah...tapi bile tgk balik,agak melampau jugak la,makan 2orang pun bertimbun macam ni,patutla orang asyik ushar pelik je..ehh kami memang macam nie apee... Kan dah kata,aku kuat makan.budakcomot tu pun layankan jee.takpasal aku yg gemok !! semua ni salah dia,paksa aku makan! menci menci menci....
nak dijadikan cerita...
 Kereta buat hal,water pump,rosak.okayh! ni semua,pakai duit duit dan duit,,,
nasib baik,budakcomot,follow dari belakang.takpee.angap je lah perkara ini,dapat mengeratkan lg silaturahim sesama kita..hahah,time nie dia dah gelabah gila,takut kena tolak kereta aku,before that,air beteri kereta aku kering,dia kena tolak jugak,mungkin dia masih fobia atau trauma? hahaha..cincai-cincai semalam,pukul 9.00 jugak la sampai rumah,tunggu abah & mama sampai lagi...penat la jugak,balik terus pengsannnnn~

★Thankiss sebab bace★

7 budak busyuk:

lovehunter said...

tgk tuan la mkn kuat kew x..tp xpa bila lagi..bdukcomot bela, bkn senang 2, nasib la bkn bdkcomel..kikiki

Cik Eyra said...

@lovehunter
budakcomel aku..hahaha

lovehunter said...

tepat skali..elok la srg comel n then srg lagi comot..^_^

Noor Atikah Ramli said...

tomyam ! sedap woooo ^^

Cik Eyra said...

@Cik Rongoks
yee btoi,tersangat2 suka akan tomyam..wahh ayat sekema hee

pet said...

nampak tomyam tu memang la sedap mata memandang :D hehe

Cik Eyra said...

@~~oOpEt~~
tomyam mmg sedap :),tp yg nih,besa2 je..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...