Views

I LOVE U

i love u,i love u,i love u..muah muahh muahh muahh..hahaha sengal tak aku?tetiba jee kan?rindu sama blog nih,lama kot takbuka weyh, kepada sesapa yg bw here,sori sebab lewat mbalas kunjungan anda.Walaubagaimana pun aku akan terus menjejaki anda.Believe me,aku sgt menghargai kalian semua yg sudi menyingah di blog suam-suam kuku aku nih :) 
Kenapa lama tak online?sebabnya,Last weekend aku pergi berlibur di Pangkor yaa..Opss tapi this night bukan nk update pasal Pangkor pun.kenapa?korang nak kee?hehehe,kalau ada permintaan,InsyAllah aku usahakan,kalau takde,takpee laa...Tapi buat masa ini aku sedang mengadakan proses pengurungan selama 40hari 40 malam,oiittt macam kejam jee bunyinya? yelahh,gara-gara pergi pantai tak bawa sunblock,padan muka hang !! sebijik macam dayang senandung ! plus dengan terpakai produck muka yg dah expired plus dengan elergik kucing lagi..bayangkan lah....
okbai~

★Thankiss sebab bace★

3 budak busyuk:

lovehunter said...

leviu 1, 2, 3....n more..huhuhuhu..erm dok wait jg la pangkor island...teruja nak p..:)

Noor Atikah Ramli said...

yeah..welcome back ^^

Cik Eyra said...

@Cik Rongoks
tq sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...