Views

Hadiah GA JAAkechick CORNER

Sambungan dari cite Hari Paling Best
Benda yang paling Best....
aku dapat hari nieee hadiah from JAAkechik CORNER.....
hUhuu...seyes terharu gilerr... dan sangat tak duga boleh menang segmen GA yg dianjurkan oleh beliau. Walaupun saguhati, Ini lah kali pertama, aku join segmen dan menang TAU, alhamdulilah syukurr... Jom kita pakat terjah kat blog JAAkechik nih.. Aku selalu jugak lepak kat blog dia, suka baca entry yg di post oleh beliau,kalau nak tahu apa yang best dekat blog jaa, sila lah datang sendiri *ceceh promote lak aku nih
 Bungkusan dari jaakechik, time dapat ni aku jadi blur blur sekejap, budak-budak ofiss semua sibuk tanya 'apa ni, apa ni' ...... hahaha, 1 minit kemudian baru aku dapat menjawab segala pertanyaan mereka. Tak boleh blah sekali, aku punya hadiah, dieorang yg nerves bagai nak rak.. over la korang.... kikikikiki
Tak sangka dapat kad raya sekali..*nanges lagi

 Woww...cantikkkkkkkkkkkk, salah satu pasang baju raya aku, warna biru...memang secocok, suka2 :)
kad raya from JAAkechik, niat hati nak balas, tapi confirm dah tak sempat...Next raya,Cik eyra balaskan boleh? hehehe..... comeylaa duit 1sen, tQ sangat  :)


★Thankiss sebab bace★

4 budak busyuk:

jaakechik said...

adoii la...malunya aii....nape ler x perasan kan entry nih? soryy yer dear. betul2 x perasan! btw, hope cik eyra suka shawl tu...hehehheee. wahh siap promote ag ekk???? aiii loikeeee!

jaakechik said...

jaa sejak bln ramadhan hari tuh, kejap2 jer sempat terjah blog....sorryyyyyy....

Cik Eyra said...

@jaakechik
ehh,xpe la.so kayh.besa lah 2,bln posa n sywal cik eyra pun slow skit gn blog nie,hehe

eita said...

best dapat hadiah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...