Views

Dah try KFC double down??

ASSALAMMUALAIKUM..

Sambungan daripada entri ini..
KFC double down..
Macam mana tergoda tak tengok gambar/iklan kat TV mengenai KFC double down nih??
Huh??tak..??tahniah,anda memang kuat iman..heheh. Aku kalau bab makan-makan nih 
memang tak tahan daulat beb.  kalau tagline Masterchef tu Rasa Cinta pada 
masakkan..tapi aku punya tagline Rasa Cinta pada makanan. Aci kan?? Kat sini ada tak 
peminat tegar Masterchef??Masa musim pertama hari tu,boleh dikatakan aku memang tak 
pernah miss lah tengok Masterchef ni,best sangat.Tapi musim kali ni..sorry aku 
menyampah sangat tengok.Peserta kali nih,semuanya belagak bagus,semua dia yang 
betul,komen orang itu,komen orang ini,dia yang betul plus mengada-ngada bagai..Yang ok
 pun sorang dua je kot..Ya ampun,seyes muak tengok... Opss sorry teremosional pulak 
aku nih.hahah sebenarnya nak cerita pasal KFC double down lah..
Aku dah try makan time lunch hari ni..hmm not bad..Ia sejenis burger cuma takdak roti je..

 KFC Zinger double down.Sebelum buka,kita snap dulu..
 Tadaaa~
 inilah rupanya,tengok kat gambar macam lawa je kan,jumpa real? boleh boleh lah..hehe
 Nahh....
Rupa dalam gambar??hehehe

Nak try??? boleh silakan,sediakan duit sendiri okayh..heheh
dah rasa baru tahu,Taknak komen banyak~ 

★Thankiss sebab bace★

3 budak busyuk:

jaakechik said...

belom penah try lagi laa... huwaa...nak jugak... nk bodek en.suami pegi sana laa nanti..hehe

.::: Princess MOMOY :::. said...

belum try lagi
namapak macam byk sangat benda bergoreng , tak berapa minat =)

Cik Eyra said...

@.::: Princess MOMOY :::.
ouh yke,cikeyra pantang law tgk bnda2 cmni ,hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...