Views

new family

ASSALAMMUALAIKUM..
hai u olss, ada sesapa tak rindu kat kiter?hewhew..gediksnya aii..
Hm perasan tak cikeyra da lama tak bersiaran?opss.takde?Yelahh,bukan femes
 bloger pon kan.Last entry mengenai post 10/11/12 .Lepas dari tu,terus sunyi sepi blog ni.
Terima kasih kepada bloger yg berkunjung. Terharu T_T

Actly,sejak dua tiga empat lima enam menjak ni banyak benda yang telah berlaku dalam 
kehidupan ku.Disebabkan terlalu banyak hal yang berlaku,aku sendiri pun tak tahu nak 
mulakan dari mana.10/11/12 adalah hari persandingan sepupu ku yg berlangsung di 
sg petani.Kami mewakili keluarga disebelah penggantin lelaki . Dan pada tarikh 
10/11/12 itu jugak adalah tarikh perkenalan antara aku dan dia. 9tahun lamanya.

Okayh! berbalik kepada topik majlis persandigan
bergambar sebelum bertolak ke sg petani.


 Gambar di atas ialah homestay yg telah disewakan oleh keluarga penggantin perempuan kepada keluarga penggantin lelaki untuk berehat seketika.Bertempat di Taman Semarak, sg petani.
 Sambil menunggu dan menonton TV,tetiba kazenku ajak aku pergi ke butik penggantin untuk dia bersiap sebagai RAJA SEHARI .heheh daripada tak buat apa-apa aku pun follow lah..
 Penggantin lelaki sebelah kanan sekali.yang pakai baju birugelap.Lagi dua orang nih member kiteorang jugak.Dulu kami semua 1 sekolah dan 1 kelas.
Sebelah kiri ni member baik kepada penggantin perempuan.
Opss sebelum tu,aku lupa nak ceritakan. Penggantin lelaki dan perempuan ni dah bercinta 
sejak disekolah menengah lagi taw.Taksilap aku 9tahun mereka menyemai kasih. 
Yang kelakarnya,kami semua 1 kelas,kirenya penggantin perempuan tu kawan aku 
jugak.hahah. Nak tergelak bila aku dan nurul (penggantin perempuan) flashback 
kenangan masa kami kecik-kecik dulu.disebabkan leka sangat bermain masak-masak kat 
rumah nurul,sampai mama aku datang panggil balik weii. Yelah lama sangat berjalan kat
 rumah orang,takut jugak mak dia takselasa,time tu kami kecik lagi mana taw semua
 tu.Taksangka pulak dia jadi sepupuku sekarang.
Selamat Penggantin baru.semoga cinta yg disemai sentiasa mekar.. ececeh..
Majlis persandingan disebelah penggantin lelaki..

Dahulu merangkap sahabat,sekarang dah 1 keluarga..Majlis disebelah lelaki memang aku tak banyak snap gambar.Sebab sedang diselubungi kesedihan.Bukan bersedih sebab jeles dieorang kawen yee...
Ada cerita disebaliknya.
InsyAllah akan bersambung.
teruskan menonton membaca.








★Thankiss sebab bace★

0 budak busyuk:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...